کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک , قیمت تیغه کرکره برقی, قیمت موتور کرکره برقی, کرکره برقی اراک, کرکره برقی اصفهان, کرکره برقی تبریز, کرکره اتوماتیک, درب کرکره ای

پیوندها
پیوندها
شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ

تیغه کرکره برقی تخت

انواع تیغه کرکره برقی : تیغه کرکره برقی تخت ۸۰ :

تیغه کرکره برقی تخت 80

تیغه کرکره برقی تخت

کاربردها : جهت نصب درب پارکینگ - درب مغازه ها و درب سوله های صنعتی
ویژگی ها : دامنه رنگ بالا – بدون صدا

عرض تیغه : ۹۸ میلیمتر
ضخامت تیغه : ۱۸ میلیمتر
وزن در هر متر مربع : ۹/۵ کیلوگرم
بیشترین عرض قابل اجرا : ۶ متر
بیشترین ارتفاع قابل اجرا : ۸ متر
گنجایش تیغه ها در هر متر ارتفاه : ۱۰/۸

شرکت صنعتی ونداد : تولیدکننده تیغه های کرکره برقی , به شکل های : تیغه یکجداره و تیغه دوجداره , به اندازههای ۶۰ ، ۸۰ ، ۱۰۰ ،  و رنگ اساتیک درجه یک با دامنه گسترده .

جنس این تیغه ها از آلومینیوم درجه یک بوده و بیلت بهره بری شده از استاندارد ترین بیلت های آلومینیوم ایرالکو با بهترین کیفیت و بالاترین درصد سختی میباشد . که کیفیت این تیغه ها را تضمین کرده و ما با خیال راحت تیغه های تولید شده را با ۵ سال گارانتی در اختیار خریداران و همکاران عزیز قرار می دهیم.

سامانه رنگامیزی الکترواستاتیک شرکت صنعتی ونداد به گونه ای ساخته شده است تا به راحتی و با در اختیار داشتن ابزار مناسب به سادگی بتواند از یک خط رنگ به  یک رنگ دیگر تغیر کاربری دهد که این امر باعث زیادشدن سرعت تحویل به مشتری میشود . نوع سامانه رنگ شرکت صنعتی ونداد از نوع الکترواستاتیک و با بهترین کیفیت در مقابل سایش و آب و هوا و جو نا مناسب میباشد .

 

تیغه کرکره برقی قوس : تیغه کرکره برقی قوس دار تولید شده در شرکت ونداد. از بهترین بلیت آلومینیوم تولید شده در کشور میباشد که با رنگامیزی استاتیک درجه یک بهترین تیغه برای درب کرکره ای مورد نیاز شما میباشد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی