کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک , قیمت تیغه کرکره برقی, قیمت موتور کرکره برقی, کرکره برقی اراک, کرکره برقی اصفهان, کرکره برقی تبریز, کرکره اتوماتیک, درب کرکره ای

پیوندها
پیوندها
سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ

کرکره برقی

موتور کرکره برقی

زمانی که شما با خیال آسوده ریموت درب کرکره برقی را از جیبتان در می آورید و با فشردن یک دکمه درب کرکره ای را باز یا بسته می کنید. در  واقع شما به موتور کرکره برقی فرمان داده اید که این کار را برایتان انجام دهد.

موتور های کرکره برقی انواع مختلفی دارند. آن ها از نظر ظاهری به دسته های توبولار، ساید و سانترال تقسیم بندی می شوند:

موتور کرکره برقی توبولار

توبولار به معنای لوله ای شکل است، این موتور ها را به دلیل شکل ظاهری شان که شبیه یک لوله است توبلار نامیده اند. این موتور ها برای درب اتوماتیک با دهانه های کوچک مناسب است.

موتور کرکره برقی ساید

ساید به معنای کنار است. این موتور ها به دلیل محل قرار گیری در کنار شفت (لوله) کرکره برقی به این نام معروف است. موتور های ساید نسبت به موتور کرکره برقی توبولار سرعت کمتری دارد، در عوض دارای قدرت و عمر بیشتری است. که این موضوع، موتور کرکره برقی ساید را جهت درب اتوماتیک با دهانه ی بزرگ مناسب قرار داده است.

موتور کرکره برقی سانترال

سانترال به معنای مرکزی است. این موتور ها به دلیل قرار گرفتن در وسط لوله به این نام خوانده می شوند.  موتور کرکره برقی سانترال همراه با  شفت و فنر استفاده می شود که به دلیل فرآیند وقت گیر پیچاندن فنر، و نیاز به شارژ کردن سالانه (بسته به میزان استفاده از کرکره) فنر از اقبال سابق برخوردار نیست.

شما در این صفحه می توانید مشخصات فنی موتور های موجود در بازار ایران را مشاهده بفرمایید و آن ها را با هم مقایسه کنید. برای فیلتر موتور ها بر اساس نوع یا برند می توانید از منوی سمت راست اقدام فرمایید. همچنین جهت مشاوره قبل از خرید می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید و موتور کرکره برقی مناسب درب پارکینگ تان را انتخاب نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۲
کرکره برقی

درب کرکره برقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی