کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک , قیمت تیغه کرکره برقی, قیمت موتور کرکره برقی, کرکره برقی اراک, کرکره برقی اصفهان, کرکره برقی تبریز, کرکره اتوماتیک, درب کرکره ای

پیوندها
پیوندها

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ

کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره

با به روز شدن با فناوری های جدید میتوان فضای امن تری را برای خانواده تهیه نمود . کرکره برقی پنجره یکی از این فناوری های به روز می باشد که امروزه در بسیاری از منازل و ویلاها مورد استفاده قرار میگیرد و هر روزه درخواست های نصب کرکره برقی پنجره بیشتر و بیشتر میشود. کرکره برقی پنجره علاوه بر امنیت ، سبب زیبایی دو چندان خانه و ساهتمان شده و همینطور با پوشاندن درز پنجره و درست کردن فضای عایقی بین خانه و بیرون، سبب بهینه سازی در مصرف انرژی میشود و از هدر رفتن می مورد انرژی از خانه کمک شایانی میکند.

کرکره برقی پنجره به وسیله ی ریموت کنترل، باز و بسته میشود. با بهره بری از تیغه کرکره برقی پنجره و موتور کرکره برقی توبولار کوچک تر میتوان به سادگی فضای خانه را امن تر و نمای ساختمان را زیبا تر کرد. کرکره برقی پنجره از ورود اشعه های خطرناک خورشید به محیط خانه جلوگیری میکند و همینطور در مکان های شلوغ، از ورود صدا های ناهنجار به درون خانه جلوگیری میکند . این کرکره ها را میتوان، همگام با نمای ساختمان به هر رنگی سفارش داد، و از دید ظاهری، نمای ساختمان بسیار زیبا تر میشود.

کرکره برقی پنجره، نقش بسیار مهم و اساسی ای در جلوگیری از هدر رفتن انرژی در فصل سرما و گرما ایفا میکند . به طوری که در تابستان و روز های گرم با فضای عایقی که بین محیط خانه و محیط ساختمان درست میکند. مانع عبور گرما به داخل ساختمان میشود. و همینطور در فصل های سرد سال و زمستانی، عایقی بین فضای ساختمان و محیط بیرون درست میکند و از خروج انرپژی و گرما از خانه یا ساختمان جلوگیری میکند.

کرکره برقی پنجره در هوای بد و آلوده نقش بسیار مهمی را در سلامتی خانواده تامین میکند. به طوری که در هنگام بروز گردوخاک، آلودگی، طوفان های سهمگین، این کرکره ها محافظ بسیار خوبی برای جلوگیری از آسیب از حوادث طبیعی میباشند.

شرکت صنعتی ونداد: اولین تولید کننده کرکره برقی پنجره ای در ایران، یاری رسان ایرانیان در به روز رسانی صنعت ساختمان . شما میتوانید با نصب کرکره برقی پنجره، فضای امن تر و آسایش را به خانواده خود هدیه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۶
کرکره برقی
جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ

کرکره برقی هوشمند

کرکره برقی هوشمند تولید شده ، از هر دید به صرفه تر و مستحکم تر، نسب به دیگر کرکره های موجود در بازار میباشد. کرکره برقی هوشمند، نقش بسیار مهم و اساسی ای در جلوگیری از هدر رفتن انرژی ایفا میکند. کرکره برقی هوشمند، با بستن عایق ها، به مانند یک سپر، عمل کرده و از خروج انرژی، و بیرون  رفتن آن از سانختمان کمک شایانی میکند. کرکره برقی هوشمند، امنیت بسیار بالایی را در ساختمان فراهم میکند و سرعت بالای رول شدن آن، این کرکره ها را، تبدیل به یک کالای پر طرفدار و ارزشمند تبدیل کرده است. روز به روز نیاز به نصب کرکره برقی در کشور بیشتر احساس میشود و فروش آن بالاتر میرود. شرکت صنعتی ونداد، از نخستین تولیدکنندگان کرکره برقی در ایران، تولید کننده شماره یک تیغه کرکره برقی و وارد کننده موتور کرکره برقیاورژینال در ایران .

کرکره برقی هوشمند : متناسب برای کلیه درب های پارکینگی، درب فروشگاه ها، کارخانه های صنعتی، و حتی پنجره ی ساختمان بوده و توصیه ما به شما : نصب هر چه زود تر کرکره برقی هوشمند ونداد، و فراهم نمودن امنیت و آسایش برای خود و خانواده ی خود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۶
کرکره برقی
چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ب.ظ

موتور کرکره برقی

موتور سانترال ( موتور تیغه کرکره برقی مرکزی central motor)

موتور سانترال یا موتور کرکره برقی مرکزی central motor
موتور سانترال
این گونه موتور ها , در میانه و مرکز درب قرار می گیرند . در کشور از این گونه موتور کرکره برقی با قدرت ها و مدل های متنوع یافت می شود . موتور سانترال یا موتور کرکره برقی مرکزی توان جایگیری در درب کرکره ای یک پارچه ی قدیمی را نیز دارا می باشد . سامانه مونتاژ موتورهای سانترال به گونه ای هست که بایستی از کاسه فنر برای برچسب سیستم شفت بهره برد . تعداد کاسه فنر در شفت کرکره برقی اتوماتیک ارتباط مستقیم با درازای کرکره برقی دارد و هر آنچه درازای کار بلند تر شود بر تعداد کاسه فنر شفت نیز اضافه می شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۲
کرکره برقی
شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ

موتور توبلار

موتور توبلار

موتور توبلار
موتور های توبلار (توبلار موتور Tubular Motor) سامانه ای جدید و خوش ساخت هستند که به شکل استوانه ای می باشند . با توجه به شکل لوله ایی خود نسبت به دیگر موتور ها قطر کمتری را اشغال می کنند و نمای زیباتری ایجاد می کنند . این گونه موتور ها در شکل های مختلفی (با توجه به قدرت موتور) در بازار موجود می باشند و همین طور از سیتم خلاص کن دستی بهره می برند که در هنگام نبود برق بتوان آن را باز و بسته نمود .

 موتور توبلار

از ویژگی های این گونه موتور ها می توان به نکات زیر توجه نمود :

– به دلیل شکل لوله ای خود به هنگام رول شدن فضای کمتری را می گیرند .
– این موتور ها نسبت به موتور های ساید و موتور سانترال از قیمت کمتری بهره میبرند .
– به هنگام نبود برق (برای باز و بسته شدن)از سامانه خلاص کن دستی بهره می برند .
– گونه های بسیاری از این موتور با ویژگی های ویژه وجود دارد که کار نصب و اجرا را ساده تر میکند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۸
کرکره برقی
شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۷ ب.ظ

درب کرکره ای

درب اتوماتیک کرکره ای

درب کرکره برقی هم از دید هزینه تمام شده به صرفه بوده ، و هم از نظر مقاومت ، بسیار محکم و آسیب ناپذیر می باشند . که این ویژگی ها سبب استفاده روز افزون از این کرکره ها شده است . درب کرکره ای به شکل بسیار مدرنی سازمان دهی شده است تا نیاز خریدار را برطرف کند و می تواند هم به گونه دستی و هم به شکل اتوماتیک اجرا شود .

درب اتوماتیک

دربهای کرکره اتوماتیک می توانند تا پنجاه درصد از اتلاف انرژی جلوگیری کنند ، چگونه ؟ نصب و اجرای یک درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل مثلا یک درب شیشه ای یا شیشه های سکوریت میتواند جلوی هدر رفت انرزی را تا اندازه ی 50% کاهش دهد و نقش بسیار اساسی در صرفه جوی انرژی بازی کند .

امنیت کرکره برقی بسیار بالا می باشد ، به شکلی که اغلب به آنها اصتلاحا درب های ضد سرقت نیز گفته می شود . کرکره های اتوماتیک با امنیت بسیار بالایی که فراهم می آورند ، می توانند سبب آسایش و لذت شوند . این درب ها در برابر شرایط آب و هوایی بد ، بسیار مقاوم بوده و مانند یک سد پولادین عمل می کنند . این درب ها بسیار زیبا بود و نمای ساختمان هایی که از درب کرکره ای استفاده میکنند را دوچندان می کند .

سرعت رول شدن ، بازو بسته شدن درب های اتوماتیک کرکره ای بسیار بالا می باشد . که می تواند هم موجب آسایش شود و هم سبب سرعت بخشیدن به کارها گردد . این درب ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و می توانند ، به خواست مشتری در رول شدن کرکره یا در سمت بیرونی انجام گیرد و یا در سمت داخلی اجرا شود .

این درب ها عایق صدا نیز می باشند و می توانند آلودگی صوتی را به طرز قابل توجهی بکاهند و موجب آسایش و امنیت دو جندان شوند . کرکره برقی با ارتفاع تیغه کمتر ، این قابلیت را دارند تا به طور چشمگیری از آلودگی صوتی ناشی از محیط بکاهند .

هزینه بازسازی و نگهداری کرکره  اتوماتیک بسیار پایین بوده . چه طور ؟ تیغه های این درب کرکره ای از اندازه ی 40 میلیمتری شروع شده و تا اندازه 100 میلیمتری میباشند که به شکل پازلی به یکدیگر قفل و پیوند می خورند تا هم در هنگام رول شدن فضای کمتری را اشغال کنند و هم در بروز آسیب به هر تیغه به سادگی تیغه آسیب شده بیرون کشیده شود و تیغه ی سالم جایگزین آن شود . تیغه های کرکره برقی در دامنه رنگ گسترده ای یافت می شود ، که می توان در تیغه های کرکره برقی ، تیغه های رنگی را کنار یکدیگر قرار داد و نقش های زیبایی را به وجود آورد .
درب اتوماتیک کرکره ای

رول شدن کرکره های اتوماتیک ، ( = درب های اتوماتیک کرکره ای ) به شکل بالا به پایین (= عمودی ) می باشد . خب به چه دردی می خوره ؟ رول شدن عمودی کرکره ها باعث می شود تا درب فضای کمتری را اشغال کند تا درون محیط ، بتوان وسایل بسیار را جای داد . اگر چیزی مثلا ماشینی جلوی درب خانه شما قرار گرفت باشد ، برای این درب ها مشکلی ایجاد نمی کند . چون این درب ها به شکل عمودی باز و بسته می شوند و هیچ چیز نمی تواند مانع باز شدن این درب ها شود .

هم چنین در مواردی که می خواهید جلوی ورود نور به داخل ساختمان را بگیرید یا ورود سر و صدای بیرون به درون ساختمان را تعدیل کنید محافظت و امنیت بالایی را تضمین کنید به خوبی انرژی را ذخیره کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید یک خلوت خصوصی و پوشیده را ایجاد کنید دربی مقاوم در برابر رطوبت و طوفان وشرایط آب و هوایی داشته باشید درب های کرکره ای اتوماتیک دقیقاً همان چیزی است که خواسته اید.

این درب ها عایق بسیار خوبی برای ورود صدای گوش خراش می باشند و هم میتوانند موجب ورود نور را نیز بگیرند . تا هم جلوی مزاحمت را بگیرند و هم سبب صرفه جویی در مصرف انرژی شوند .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۷
کرکره برقی
جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ

تیغه کرکره برقی :

تیغه کرکره برقی :

خرید و اجرای یک درب اتوماتیک کرکره برقی با توجه به وجود انواع تیغه های آلومینیومی ٬ پلی کربنات و تیغه های گالوانیزه در شکل های گوناگون ( تیغه تخت ٬ تیغه قوس ٬ تیغه لوکس ٬ تیغه پروانه ای یا غضروقی و …) و در اندازه های مختلف  و با رنگامیزی متنوع و گوناگون تیغه ها ٬ و همچنین شرکت های تولید کننده تیغه کرکره برقی مختلف و کیفیت های متفاوت تیغه کرکره برقی ٬ انتخاب را سخت کرده است . ولی ما سعی میکنیم در اینجا با چند توضیح مختصر و مفید انتخاب را برای شما راحت تر کنیم و شما با خیال آسوده ٬ تیغه ها و موتور مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید .

انواع تیغه های کرکره برقی : تیغه های کرکره برقی تولید شده در سراسر کشور به سه جنس اصلی تقسیم می شوند . 1 – تیغه های آلومینیومی 2 – تیغه های گالوانیزه 3 – تیغه های پلی کربنات .
– تیغه های آلومینیومی خود به دو دسته تقسیم میشوند ٬ تیغه هایی با بیلت استاندارد و از جنس آلومینیوم درجه یک و تیغه های با آلومینیوم ضایعاتی که بعضی از شرکت های تولید کننده از این تیغه های ضایعاتی استفاده می کنند . تیغه های ضایعات آلومینیومی به زیبایی و استحکام تیغه های تولید شده از آلومینیوم 6060 نمی رسد و بدون گارانتی یا ضمانت خاص به فروش می رسند . این تیغه ها با قیمت و کیفیت پایین تر در بازار یافت می شود که ما استفاده از آنها را توصیه نمی کنیم .
تیغه های آلومینیومی درجه یک از آلومینیوم 6060 و بیلت و قالب های استاندارد : تیغه های آلومینیومی ساخته شده در این شرکت ٬ بسیار با کیفیت بوده و دارای دامنه رنگ گسترده میباشد . این تیغه ها به طرح ها و اندازه های مختلف قالب بندی و اکسترود می شوند که با پوشش رنگی الکترواستاتیک درجه یک ٬ بسیار زیبا و این می باشد . این تیغه ها در نوع خود بهترین بوده و با کیفیت مطلوب و همچنین قیمت مناسب ٬ راه حلی درست و به صرفه برای شما مصرف کننده گرامی میباشد . تا با خیال آسوده و آرامش خاطر درب کرکره ای خود را ایمنتر با استفاده از تیغه های شرکت ما به بهره برسانید و نهایت لذت را ببرید . برخی از برترین تیغه های آلومینیومی تولید شده در ایران (تیغه آکرول ٬ تیغه پایارول و …)
– تیغه های گالوانیزه : این نوع تیغه ها همینوطر که کیفیت بسیار پایین و ضعیفی دارند قیمت کمتری هم دارند ولی با توجه به هزینه های قابل پرداخت در نصب و اجرای درب کرکره ای و همینطور هزینه های تعمیر و تعویض این تیغه ها ٬ تیغه های گالوانیزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و نصابان حرفه ای در عرصه نصب درب های کرکره ای اتوماتیک استفاده از این تیغه ها را به صرفه ندیده و مورد پسند نمی دانند . معمولا این تیغه ها به صورت فوم دار در بازار یافت می شوند . به دلیل ضعیف بودن جنس این تیغه ها ٬ در قالب بندی نمی توان درون تیغه ها پل ایجاد کرد پس لذا به اجبار برای تقویت استقامت این تیغه از فوم مخصوص استفاده می کنند .که استقامت این گونه تیغه ها قابل مقایسه با تیغه های آلومینیومی نمی باشد . این تیغه ها معمولا بدون هیچ ضمانت و گارانتی ای استفاده می شوند و استفاده از آنها با ریسک بالا صورت می گیرد .
– تیغه های پلی کربنات : این تیغه ها ٬ با جنس پلی کربنات درست شده و سبک می باشند . این تیغه ها مناسب محل های کم نور می باشند و برای جنس و شکل شفاف خود ٬ مورد توجه قرار گرفته اند و لی با توجه به قیمت و ریسک ایمنی بودن آنها ٬ کمتر از این تیغه ها مصرف می گردد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۴
کرکره برقی
جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک چیست ؟

درب کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک نسخه بروز شده کرکره های دستی قدیمی می باشد . که با استفاده از موتور کرکره برقیمی توان هم امنیت را بالا برد و هم سرعت رول شدن را و با بهره از تیغه های استاندارد می توان هر شکلی و هر رنگی ، درب کرکره ای را سفارش داد . کرکره اتوماتیک بسیار ایمن بوده و به هیچ وجه بدون خواست و استفاده از موتور ، نمی توان آن را بالا یا پایین کشید . کرکره اتوماتیک بسیار زیبا بوده و مناسب با محل نصب درب کرکره ایاتوماتیک ، می توان از هر رنگی برای تیغه ها استفاده نمود . سرعت این کرکره ها بالا فته و در بسیاری از دربها با استفاده از تیغههای استاندارد میتوان از بروز هرگونه آسیب و ضربه وارد شده به درب خیال خود را آسوده نمود ، چونتیغه های استاندارد ضد خش و ضد ضربه بوده و جلوی آسیب یا خسارت ناشی از ضربه یا آب و هوای جو سنگین را به صفر می رساند .

چرا باید از کرکره اتوماتیک استفاده نمود ؟
کرکره های دستی قدیمی یک پارچه بودند و وزن بالایی داشتند . رنگ های استفاده شده رنگ معمولی روی فلز بود و بیشتر از سه رنگ یافت نمی شد . درب های کرکره ای قدیمی به صورت دستی باز و بسته می شدند و برای بالا بردن و پایین کشیدن زور و فشار زیادی طلب می کرد . کرکره های قدیمی و دستی بسیار پر سرو صدا بودند و سبب آذار و اذیت مردم ، ساکنین و حتی خود صاحب درب می شدند . برای درست کار کردن احتیاج به روغن ریزی هفتگی داشتند . گاه در سرما و گرما و یا با ضربه وارد شدن ! شکل خود را از دست می دادند و دیگر رول نمی شدند . از نظر ضاهری بسیار ساده و بد شکل بودند. در امنیت حرف چندانی برای گفتن نداشتند و به سادگی و با شکستن قفل های آن می شد آن را بالا کشیده و به آن نفوذ کرد . . .
ولی با بروز شئن با تکنولوژی های جدید و با وارد شدن کرکره های برقی اتوماتیک ! علاوه بر زیبایی و دارا بودن پهنای گسترده رنگ و بالا بودن کیفیت رنگ ( رنگ الکترواستاتیک ) , امنیت این درب ها بسیار بالا رفته :

امنیت درب کرکره اتوماتیک :


امنیت درب اتوماتیک

این کرکره ها تنها با استفاده از موتور کرکره برقی بالا و پایین می روند و موتور هست که بالا و پایین کشیدن درب را کنترل می کند . این کرکره ها با استفاده از تیغه های درجه یک ، نفوذ ناپذیر شده اند و به سختی می توان ضربه یا آسیبی به آن وارد کرد تا تغیر شکل داده و رول نشود . تیغه های کرکره اتوماتیک به شکل پازلی به هم وصل شده اند و هرگونه فضایی را پوشش می دهند . تیغه های رول شده ، با اینکه شاید ضخیم باشند ولی به راحتی رول می شوند و قطر بسیار کمی دارند . از درب های اتوماتیک با تیغه و موتور استاندارد به هیچ شکلی نمی توان ورود کرد و فقط با استفاده از کنتر موتور می توان آن را بالا یا پایین کشید . در هنگام سرقت ! با استفاده از سیستم ایمنی بالا می توان این درب ها را اتوماتیک و خودکار به پایین کشید تا هم جلوی سرقت گرفته شود و هم سارقین گرفتار شوند !

درب اتوماتیک از دید شکل و ضاهر :


کرکره اتوماتیک

درب های کرکره اتوماتیک ، با تیغه های به اندازه ی 40 ، 60 ، 80 و 100 سانتی متر ، با بهره از انواع تیغه کرکره برقی، میتوان تنوع بسیار زیادی در انتخاب درب کرکره ای به وجود آورد که انتخاب را سخت میکند . رنگامیزی الکترواستاتیک پاشیده شده بر تیغه کرکره برقی ، ضد خش بوده و در برخورد با مایعات یا برخورد های شدید هیچ گونه ضربه یا آسیب نمی بیند . رنگ الکترواستاتیک دامنه ی بسیار زیادی دارد و رنگ های بسیاری را پوشش می دهد . کیفیت رنگ تیغه کرکره برقی بنا به شرکت تولید کننده ، بسیار با کیفیت بوده و به صورت یک دست رنگامیزی شده و تمامی سطوح را به یک اندازه می پوشاند . درب های اتوماتیک با اشکال مختلف تیغه ، با هر رنگی ! موجود می باشد پس با خیال راحت و با کمی وقت گذاشتن و وسواسی بیشتر درب کرکره اتوماتیک مناسب ، زیبا و ایمن را با هر رنگی از ما بخواهید 

سرعت کرکره اتوماتیک :
کرکره های دستی قدیمی با توجه به زور و توان فرد ! ، به پایین و بالا کشیده می شد و سرعت رول شد فقط به زور و بازوی شخص ! بستگی داشت . ولی درب کرکره اتوماتیک با بهره بری از موتور های فراوان با مدل های بسیار زیاد ، سرعت بسیار زیادتری دارد و تنها با فشار دادن یک کلید یا دکمه آن درب را به بالا یا پایین بکشید . و باسرعت بسیار بالای درب کرکره ای برقی اتوماتیک ، نهای لذت را در اوج آرامش ببرید .

کرکره اتوماتیک در نبود برق
کرکره های اتوماتیک همراه با موتور کرکره برقی الکتریسیته متصله باید در نبود برق به مشکل بخوره ! ولی …
ولی موتور های کرکره برقی استاندارد ، با استفاده از سیستم خلاصی و یا زنجیر همرا با جرثقیل به سادگی می توان در نبود برق ، آن را به بالا و پایین کشید . و یا می توان از باطری های پر قدرت یا یو پی اس (UPS) استفاده نمود و می توان به سادگی و در نبود برق کرکره اتوماتیک را به بالا و پایین کشید . شما می توانید برای خرید تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی مناسب و استاندارد ، از ما مشاوره بگیرید و برای سفارس و خرید با ما تماس بگیرید :

برای مشاوره ، خرید و سفارش تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی , گفتمان و پرسمان در باره این کالا لطفا با ما تماس برقرار نمائید:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۷
کرکره برقی