کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک , قیمت تیغه کرکره برقی, قیمت موتور کرکره برقی, کرکره برقی اراک, کرکره برقی اصفهان, کرکره برقی تبریز, کرکره اتوماتیک, درب کرکره ای

پیوندها
پیوندها
شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۷ ب.ظ

درب کرکره ای

درب اتوماتیک کرکره ای

درب کرکره برقی هم از دید هزینه تمام شده به صرفه بوده ، و هم از نظر مقاومت ، بسیار محکم و آسیب ناپذیر می باشند . که این ویژگی ها سبب استفاده روز افزون از این کرکره ها شده است . درب کرکره ای به شکل بسیار مدرنی سازمان دهی شده است تا نیاز خریدار را برطرف کند و می تواند هم به گونه دستی و هم به شکل اتوماتیک اجرا شود .

درب اتوماتیک

دربهای کرکره اتوماتیک می توانند تا پنجاه درصد از اتلاف انرژی جلوگیری کنند ، چگونه ؟ نصب و اجرای یک درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل مثلا یک درب شیشه ای یا شیشه های سکوریت میتواند جلوی هدر رفت انرزی را تا اندازه ی 50% کاهش دهد و نقش بسیار اساسی در صرفه جوی انرژی بازی کند .

امنیت کرکره برقی بسیار بالا می باشد ، به شکلی که اغلب به آنها اصتلاحا درب های ضد سرقت نیز گفته می شود . کرکره های اتوماتیک با امنیت بسیار بالایی که فراهم می آورند ، می توانند سبب آسایش و لذت شوند . این درب ها در برابر شرایط آب و هوایی بد ، بسیار مقاوم بوده و مانند یک سد پولادین عمل می کنند . این درب ها بسیار زیبا بود و نمای ساختمان هایی که از درب کرکره ای استفاده میکنند را دوچندان می کند .

سرعت رول شدن ، بازو بسته شدن درب های اتوماتیک کرکره ای بسیار بالا می باشد . که می تواند هم موجب آسایش شود و هم سبب سرعت بخشیدن به کارها گردد . این درب ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و می توانند ، به خواست مشتری در رول شدن کرکره یا در سمت بیرونی انجام گیرد و یا در سمت داخلی اجرا شود .

این درب ها عایق صدا نیز می باشند و می توانند آلودگی صوتی را به طرز قابل توجهی بکاهند و موجب آسایش و امنیت دو جندان شوند . کرکره برقی با ارتفاع تیغه کمتر ، این قابلیت را دارند تا به طور چشمگیری از آلودگی صوتی ناشی از محیط بکاهند .

هزینه بازسازی و نگهداری کرکره  اتوماتیک بسیار پایین بوده . چه طور ؟ تیغه های این درب کرکره ای از اندازه ی 40 میلیمتری شروع شده و تا اندازه 100 میلیمتری میباشند که به شکل پازلی به یکدیگر قفل و پیوند می خورند تا هم در هنگام رول شدن فضای کمتری را اشغال کنند و هم در بروز آسیب به هر تیغه به سادگی تیغه آسیب شده بیرون کشیده شود و تیغه ی سالم جایگزین آن شود . تیغه های کرکره برقی در دامنه رنگ گسترده ای یافت می شود ، که می توان در تیغه های کرکره برقی ، تیغه های رنگی را کنار یکدیگر قرار داد و نقش های زیبایی را به وجود آورد .
درب اتوماتیک کرکره ای

رول شدن کرکره های اتوماتیک ، ( = درب های اتوماتیک کرکره ای ) به شکل بالا به پایین (= عمودی ) می باشد . خب به چه دردی می خوره ؟ رول شدن عمودی کرکره ها باعث می شود تا درب فضای کمتری را اشغال کند تا درون محیط ، بتوان وسایل بسیار را جای داد . اگر چیزی مثلا ماشینی جلوی درب خانه شما قرار گرفت باشد ، برای این درب ها مشکلی ایجاد نمی کند . چون این درب ها به شکل عمودی باز و بسته می شوند و هیچ چیز نمی تواند مانع باز شدن این درب ها شود .

هم چنین در مواردی که می خواهید جلوی ورود نور به داخل ساختمان را بگیرید یا ورود سر و صدای بیرون به درون ساختمان را تعدیل کنید محافظت و امنیت بالایی را تضمین کنید به خوبی انرژی را ذخیره کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید یک خلوت خصوصی و پوشیده را ایجاد کنید دربی مقاوم در برابر رطوبت و طوفان وشرایط آب و هوایی داشته باشید درب های کرکره ای اتوماتیک دقیقاً همان چیزی است که خواسته اید.

این درب ها عایق بسیار خوبی برای ورود صدای گوش خراش می باشند و هم میتوانند موجب ورود نور را نیز بگیرند . تا هم جلوی مزاحمت را بگیرند و هم سبب صرفه جویی در مصرف انرژی شوند .

نظرات  (۱)

۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۲ مـــسیـــرا

باسلام.

لطفا بیا و حتما مطلبم را بخون و دربارش نظر بده!

 

عنوان مطلب:      حال نداری گناه کنی؟

لینک مطلب:  http://masira.ir/index.php?newsid=113

 

تک تک نظر هارا بررسی می کنم.وحتما بازم بهتون سر می زنم.

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی