کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک , قیمت تیغه کرکره برقی, قیمت موتور کرکره برقی, کرکره برقی اراک, کرکره برقی اصفهان, کرکره برقی تبریز, کرکره اتوماتیک, درب کرکره ای

پیوندها
پیوندها
دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی
درب های اتوماتیک کشویی ، یکی از ساده ترین و پر کاربردترین ترین گونه از درب های اتوماتیک نفر رو می باشند که به دلیل استفاده از حداقل فضای ممکن سبب استفاده بهینه تر از فضای موجود در فروشگاه ها و املاک مسکونی می گردند.
در بیشتر ورودی ها این درب ها به شکل دولنگه ثابت و دو لنگه متحرک قابل اجرا می باشند اما در صورت نیاز می توان به شکل یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک و یا دو لنگه متحرک بدون لنگه ثابت و تک لنگه متحرک بدون لنگه ثابت اجرا نمود. با استفاده از این درب ها می توان ورودی هایی تا عرض 2 متر و ارتفاع دو و نیم متر بازشوی مفید اجرا کرد . در درب های اتوماتیک کشویی از شیشه های ۱۰ میلیمتری سکوریت شده بهره می گردد ولی در سبب نیاز امکان به کار گیری از شیشه های دوجداره تا بیست میلیمتر نیز اجتناب پذیر نیست .
همچنین کاربران می توانند نسبت به نیاز خود درب را در وضعیت های اتوماتیک ، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع اجرا کنند . افزون بر این با نصب و اجرای سامانه کنترل تردد و یا ریموت کنترل و همچنین برنامه های زمان بندی در بعضی از اپراتورها کاربران را قادر به کنترل ورودی ها و خروجی ها می سازد. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین درب ها و کنترلرهای هوشمند با قابلیت ضد برخورد امنیت عابرین را در برابر برخورد احتمالی با این درب ها را تامین می کنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۸
کرکره برقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی