کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک , قیمت تیغه کرکره برقی, قیمت موتور کرکره برقی, کرکره برقی اراک, کرکره برقی اصفهان, کرکره برقی تبریز, کرکره اتوماتیک, درب کرکره ای

پیوندها
پیوندها
جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک چیست ؟

درب کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک نسخه بروز شده کرکره های دستی قدیمی می باشد . که با استفاده از موتور کرکره برقیمی توان هم امنیت را بالا برد و هم سرعت رول شدن را و با بهره از تیغه های استاندارد می توان هر شکلی و هر رنگی ، درب کرکره ای را سفارش داد . کرکره اتوماتیک بسیار ایمن بوده و به هیچ وجه بدون خواست و استفاده از موتور ، نمی توان آن را بالا یا پایین کشید . کرکره اتوماتیک بسیار زیبا بوده و مناسب با محل نصب درب کرکره ایاتوماتیک ، می توان از هر رنگی برای تیغه ها استفاده نمود . سرعت این کرکره ها بالا فته و در بسیاری از دربها با استفاده از تیغههای استاندارد میتوان از بروز هرگونه آسیب و ضربه وارد شده به درب خیال خود را آسوده نمود ، چونتیغه های استاندارد ضد خش و ضد ضربه بوده و جلوی آسیب یا خسارت ناشی از ضربه یا آب و هوای جو سنگین را به صفر می رساند .

چرا باید از کرکره اتوماتیک استفاده نمود ؟
کرکره های دستی قدیمی یک پارچه بودند و وزن بالایی داشتند . رنگ های استفاده شده رنگ معمولی روی فلز بود و بیشتر از سه رنگ یافت نمی شد . درب های کرکره ای قدیمی به صورت دستی باز و بسته می شدند و برای بالا بردن و پایین کشیدن زور و فشار زیادی طلب می کرد . کرکره های قدیمی و دستی بسیار پر سرو صدا بودند و سبب آذار و اذیت مردم ، ساکنین و حتی خود صاحب درب می شدند . برای درست کار کردن احتیاج به روغن ریزی هفتگی داشتند . گاه در سرما و گرما و یا با ضربه وارد شدن ! شکل خود را از دست می دادند و دیگر رول نمی شدند . از نظر ضاهری بسیار ساده و بد شکل بودند. در امنیت حرف چندانی برای گفتن نداشتند و به سادگی و با شکستن قفل های آن می شد آن را بالا کشیده و به آن نفوذ کرد . . .
ولی با بروز شئن با تکنولوژی های جدید و با وارد شدن کرکره های برقی اتوماتیک ! علاوه بر زیبایی و دارا بودن پهنای گسترده رنگ و بالا بودن کیفیت رنگ ( رنگ الکترواستاتیک ) , امنیت این درب ها بسیار بالا رفته :

امنیت درب کرکره اتوماتیک :


امنیت درب اتوماتیک

این کرکره ها تنها با استفاده از موتور کرکره برقی بالا و پایین می روند و موتور هست که بالا و پایین کشیدن درب را کنترل می کند . این کرکره ها با استفاده از تیغه های درجه یک ، نفوذ ناپذیر شده اند و به سختی می توان ضربه یا آسیبی به آن وارد کرد تا تغیر شکل داده و رول نشود . تیغه های کرکره اتوماتیک به شکل پازلی به هم وصل شده اند و هرگونه فضایی را پوشش می دهند . تیغه های رول شده ، با اینکه شاید ضخیم باشند ولی به راحتی رول می شوند و قطر بسیار کمی دارند . از درب های اتوماتیک با تیغه و موتور استاندارد به هیچ شکلی نمی توان ورود کرد و فقط با استفاده از کنتر موتور می توان آن را بالا یا پایین کشید . در هنگام سرقت ! با استفاده از سیستم ایمنی بالا می توان این درب ها را اتوماتیک و خودکار به پایین کشید تا هم جلوی سرقت گرفته شود و هم سارقین گرفتار شوند !

درب اتوماتیک از دید شکل و ضاهر :


کرکره اتوماتیک

درب های کرکره اتوماتیک ، با تیغه های به اندازه ی 40 ، 60 ، 80 و 100 سانتی متر ، با بهره از انواع تیغه کرکره برقی، میتوان تنوع بسیار زیادی در انتخاب درب کرکره ای به وجود آورد که انتخاب را سخت میکند . رنگامیزی الکترواستاتیک پاشیده شده بر تیغه کرکره برقی ، ضد خش بوده و در برخورد با مایعات یا برخورد های شدید هیچ گونه ضربه یا آسیب نمی بیند . رنگ الکترواستاتیک دامنه ی بسیار زیادی دارد و رنگ های بسیاری را پوشش می دهد . کیفیت رنگ تیغه کرکره برقی بنا به شرکت تولید کننده ، بسیار با کیفیت بوده و به صورت یک دست رنگامیزی شده و تمامی سطوح را به یک اندازه می پوشاند . درب های اتوماتیک با اشکال مختلف تیغه ، با هر رنگی ! موجود می باشد پس با خیال راحت و با کمی وقت گذاشتن و وسواسی بیشتر درب کرکره اتوماتیک مناسب ، زیبا و ایمن را با هر رنگی از ما بخواهید 

سرعت کرکره اتوماتیک :
کرکره های دستی قدیمی با توجه به زور و توان فرد ! ، به پایین و بالا کشیده می شد و سرعت رول شد فقط به زور و بازوی شخص ! بستگی داشت . ولی درب کرکره اتوماتیک با بهره بری از موتور های فراوان با مدل های بسیار زیاد ، سرعت بسیار زیادتری دارد و تنها با فشار دادن یک کلید یا دکمه آن درب را به بالا یا پایین بکشید . و باسرعت بسیار بالای درب کرکره ای برقی اتوماتیک ، نهای لذت را در اوج آرامش ببرید .

کرکره اتوماتیک در نبود برق
کرکره های اتوماتیک همراه با موتور کرکره برقی الکتریسیته متصله باید در نبود برق به مشکل بخوره ! ولی …
ولی موتور های کرکره برقی استاندارد ، با استفاده از سیستم خلاصی و یا زنجیر همرا با جرثقیل به سادگی می توان در نبود برق ، آن را به بالا و پایین کشید . و یا می توان از باطری های پر قدرت یا یو پی اس (UPS) استفاده نمود و می توان به سادگی و در نبود برق کرکره اتوماتیک را به بالا و پایین کشید . شما می توانید برای خرید تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی مناسب و استاندارد ، از ما مشاوره بگیرید و برای سفارس و خرید با ما تماس بگیرید :

برای مشاوره ، خرید و سفارش تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی , گفتمان و پرسمان در باره این کالا لطفا با ما تماس برقرار نمائید:

نظرات  (۱)

۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۶ "" نیک بخت"
با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
متشکرم
اعلام امادگی در نظرات
بازدید وب خود را افزایش دهید
ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
ما را با نام
گردوی بوانات و سلامتی
لینک فرمایید
پاسخ:
با سلام . دوست عزیز . درخواست شما مورد تایید قرار گرفت .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی