کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

کرکره برقی , درب کرکره ای

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک

تولید کننده کرکره برقی, قیمت درب کرکره ای, کرکره اتوماتیک, درب اتوماتیک, کرکره برقی اراک , قیمت تیغه کرکره برقی, قیمت موتور کرکره برقی, کرکره برقی اراک, کرکره برقی اصفهان, کرکره برقی تبریز, کرکره اتوماتیک, درب کرکره ای

پیوندها
پیوندها
دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ

درب های اتوماتیک تلسکوپی

درب های اتوماتیک تلسکوپی
درب های اتوماتیک تلسکوپی بیشتر در ورودی هایی که نیاز به بازشوی بیشتری دارند استفاده می شود مانند مراکز تجاری و بعضی از اماکن عمومی که در آن واحد نفرات زیادی عبور می کنند.
مکانیزم این درب ها مانند درب های کشویی به صورت خطی می باشد با این تفاوت که در این درب ها چهار لنگه متحرک به صورت تلسکوپی عمل باز شدن را انجام می دهند و این باعث افزایش ۳۰ درصدی بازشو نسبت به مدل های کشویی دو لنگه می گردد. با تکیه بر این سیستم می توان ورودی هایی تا عرض ۳٫۵ متر و ارتفاع ۲٫۵ متر ایجاد نمود درب های اتوماتیک تلسکوپی به صورت یک طرفه نیز قابل اجرا می باشند. در این درب ها استفاده از شیشه های ۱۰ میلیمتر و ۲۰ میلیمتر مرسوم می باشد. انتخاب وضعیت های اتوماتیک، همیشه باز، همیشه بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع برای کاربر در دسترس است.
افزون بر این با نصب سیستم های کنترل تردد و یا ریموت کنترل و همچنین برنامه های زمان بندی در بعضی از اپراتورها برای کاربران امکان پذیر می باشد و ایشان را قادر به کنترل ورودی و خروجی ها می سازد. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین درب ها و کنترلرهای هوشمند با قابلیت ضد برخورد امنیت عابرین را در برابر برخورد احتمالی با درب های تلسکوپی تامین می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی